عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

درسا و پلیس

1390/4/8 2:14
نویسنده : مریم
1,200 بازدید
اشتراک گذاری

            زیبازیبازیبا

سلام قند و نبات من ز

دختر حرف گوش کن مریم ز

                                                                            زیبا  

امروز میخواستیم با هم بریم بیرون که داشتم بهت آموزش میدادم که اگه یه

 وقت پلیس(گشت ارشاد) اومد جلو و به مامان گفت بیا با ما بریم ، تو به پلیس

 بگو برو و دعواش کن ، تو هم به زبون خودت سرتو کج کردی و گفتی ات (چشم)ز

 منم گفتم جون خودت الان مثلا فهمیدی من چی گفتم  ز

رفتیم بیرون و از شانس خوب من گشت ارشاد هم نبود و رفتیم پیش علی و

 موقع برگشتن علی هم با ما تا یه مسیری اومد ، یه دفعه پلیس راهنمائی و رانندگی اومد جلوی ما و به تو سلام کرد ز

و تو هم اول یه اخم بهش کردی و بعدش شروع کردی به دعوا کردن پلیس

 بیچاره ز

، علی گفت چرا اینجوری میکنه ز

گفتم بچه داره از من دفاع میکنه زیبا

                                         زیبا          

الهی من قربونت بشم که اینقدر حرف گوش کنی و باهوش ز

ولی یادم رفت تو آموزشم بهت بگم که فقط پلیس گشت ارشادو دعوا کن نه بقیه رو  ز

عاشقتم کوچولوی من  ز 

                                        

دختر یکی و یه دونه ی من  ز

                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

آرتین خان
8 تیر 90 2:24
سلام
وبلاگ زیبایی دارین
دوست داشتین تشریف بیارین وبلاگم تولد


سلام عزیزم
مرسی...
مامان فرشته
8 تیر 90 2:42
سلام عزیز دلم
خودم که مردم از خنده هیچ برای همسرم هم خوندم کلی قربون صدقه درسا جون رفت و خندید
خدا حفظش کنه عسلمو بوسسسسسسسسس


سلام عزیزم
مرسی ، لطف داری...
ایشالا گیسو جون میاد و از این شیرین کاریها میکنه...
نی نی توپولی
9 تیر 90 2:04
سلام
چه دخمل با غیرتی خوشم اومد......


سلام عزیزم
میبینی ،دوره و زمونه عوض شده
منتظران لبخند خدا
9 تیر 90 2:50
سلام به درسا و والدين گراميش! عيد همگي مبارك و اميدوارم درسا جون همين جور شاد و شنگول باشه! ممنون كه به كلبه لبخند ما تشريف آوردين. بازم بياين.


سلام عزیزم
مرسی و عید شما هم مبارک...


بابای زهرا کوچولو
9 تیر 90 7:10



مرسی...
مامان ماهان
9 تیر 90 18:04
وااااااااااااااااااای خدا جون
خیلی بامزه اس درسا جون
براش اسفند دود کن


سلام
مرسی...حتما
مامان فرشته
11 تیر 90 1:27
سلام عزیزم خوبی ؟
می بینی مریم جونم مردم چقدر سرخوش شدن

روزی که بخوام برم برای زایمان حتماً براتون پست می گذارم مطمئن باش گلم
درسای نازمو ببوس


سلام عزیزم
قربونت بشم خودتو ناراحت نکن...
مرسی عزیزم ،دل تو دلم نیست تا گیسو جون به دنیا بیاد و عکسشو برامون بذاری...
نی نی توپولی
15 تیر 90 17:11
عباس!

ای صبر و قرار بی قراران

امّید دل امیدواران

دانی که گر از عطش بمیرم

یک قطره ز دیگری نگیرم

ساغر نزنم ز دست هر کس

من دست تو می شناسم و بس

روزی من از خزانه ی توست

دل، سائل آستانه ی توست

امشب ز تو بار عام خواهم

دیدار تو و امام خواهم



مرسی عزیزم ...
عیدت مبارک...
نسترن
16 تیر 90 9:12
الهی ماشالاه به این گل دختر.


مرسی گلم...
نازنین نرگس نفس مامان
18 تیر 90 3:09
چه دخمل با احساس و مسولیت پذیری


الهی من قربونش بشم...
سيدمهدي
18 تیر 90 4:56
_%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
______%%____%%%__%____%
_____%__%_%%%%%%____%
______%___%%_____%____%
______%____%%%%%____%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%_______%%
________%%_________%%%
_______%%___________%%%
______%%____آپم_______%%%
_____%%________________%%
_____%%________________%%
_____%%%_______________%%
______%%______________%%%
_______%%%____________%%
_________%%%%________%%
پاشو بيا ديگه بخدا راست ميگم آپم

سلام...
بخدا منم خیلی تلاش کردم ولی وبلاگت باز نمیشه