عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

بازم شیطونی

1390/3/19 4:24
نویسنده : مریم
620 بازدید
اشتراک گذاری

   

سلام قربونت برم من

                                                                                                

آخه چی بگم ؟؟؟؟؟

چقدر بگم دخترم خانوم شده ، عزیزم ، قربونت برم من

واااااااااااااااااااااااااااااای ، نکن ، تق تق ، شکوندیش     

این حرفهایی که تو روز من با تو میزنم

دیگه برام عادی شده ، یادم میاد اوایل ازدواجم بود ، یه نمکدون از دست علی افتاد و شکست ومن ...تا یه هفته گریه میکردم  

علی هم بهم میخندید      

اما الان تا یه چیزی رو نشکونی یا خرابکاری نکنی، روزت شب نمیشه

الهی قربونت برم من              

 امروز رفتیم دیدن عمه شکوه آخه از مکه اومده بود ، از اون روزهای بدقلقی تو

 هم بود...همه زندگی عمه ام  رو بهم ریختی

                                   

شب هم با هم رفتیم یه دوش گرفتیم ،البته بیشتر آب بازی بود تا حموم

از حموم که در اومدیم تا لباسهاتو پوشوندم مثل فرشته ها

خوابیدی،شام هم نخوردی 

                

اینقدر همه بهم گفتن نذار درسا پیشت بخوابه ،بعد عادت میکنه و دیگه

 نمیتونی جداش بکنی و از این حرفها منم جو گیر شدم و گفتم از امشب تو رو

 جدا میخوابونم ،وقتی خوابوندمت بردمت تو اتاقت ولی رو زمین خوابوندمت ،

آخه ترسیدم بلند شی ،الهی من قربونت برم مثل اینکه فهمیده بودی جات

عوض شده همش بیدار میشدی و منم میومدم بغلت تا خوابت ببره ،یه دفعه

 دوتا دستاتو آوردی دور گردنم و پاتم انداختی روی پام و بعدش خوابیدی  

                                                      زیبا   

وای داشتم دیوونه میشدم از این کارت   

علی رو یواشی صدا کردم و با همدیگه آوردیمت پیش خودمون و همش بوست

 میکردم و علی هم به من میخندید    

                آخه من عاشقتم عزیزکم

                                    

تازه یه کلمه جدید هم یاد گرفتی...

امروز از خواب که بیدار شدی ،اومدی بهم گفتی گا گا ، منم بهت شیر دادم

 نخوردی ،هر چی آوردم بهت دادم بازم گریه میکردی و میگفتی گا گا منم بغلت

 کردم و گفتم بهم نشون بده تا بهت بدم ،تو هم منو بردی کنار میز که روش یه

ظرف پر کاکائو بود و گفتی گا گا منم بهت دادم ...اصلا نمیدونم از کجا یاد

گرفتی  ،آخه این اولین باری بود که تو کاکائو خوردی ولی شیطون تو هم بیخیال

 نمیشدی ها 3 تا خوردی

                  

اینم یه جعبه پر گل برای دختر گلم

                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فاطمه و محمد
19 خرداد 90 8:58
با سلام
نی نی وبلاگ درسا حون خیلی قشنگه .
امیدوارم که همیشه گل لبخند رو لبای زیبای درسا جون شکوفا باشه .
خوشحال می شم به وبلاگ نفس ما هم سر بزنی .



سلام
مرسی عزیزم...
منم خوشحال شدم که پیش ما اومدید...
سونیا
19 خرداد 90 10:07
همه بچه ها توی خواب یه شیرین کاری میکنن حنانه هم دستاش و دور گردنم میزاره اگه بخوام تکون بخورم که برم سر جام بخوابم همش میگه ناااااااااااااااااااااااز ناااااااااز یعنی نرو دیگه :دی ای خدا یگم این بچه ها رو انقدر بوسشون کننننننننننم که لپشون قرمز قرمز بشه


سلام
آره ،خیلی هم بامزه هستن
منم از این کاراشون خیلی خوشم میاد...
زینب عشق مامان و بابا
19 خرداد 90 11:09
سلام خدا حفظش کنه گل دختر با نمکتون رو
جدی جدی بچه ها حس میکنند که دور از پدر و مادر میخوابند زینب هم وقتی تو تخت خودش میخوابه یکهو شروع میکنه به بی قراری اما به محض اینکه میارمش پیش خودمون آرام و خوشگل میخوابه.این هم از شیرینی های این نی نی هاست دیگهمواظب دخمل نازتون باشید


سلام
من فکر میکردم هنوز متوجه نمیشه ،اگه بخوام از خودم جداش کنم ،ولی دیدم نه خیلی زود عکس العمل نشون میدن...
مرسی...
مامان هوراد
19 خرداد 90 13:12
سلام به درسای ناز و مامان مهربانش
الهی قربون گل دختر برم این قدر شیرینه
ماشالله
واقعا بچه ها شیرینی زندگی هستند


❀◕ ‿ ◕❀



سلام عزیزم
مرسی...
آره خیلی شیرین هستن ولی بعضی موقع شور هم میشن...
هههههههه
مامان قندعسل
19 خرداد 90 16:53
اخی..نازی..چه شکری این درساجون...بوسسسسسسس


سلام
مرسی عزیزم...
مامان ماهان
19 خرداد 90 16:53
الهی قربونش برم ...
آخه چطوری دلمون بیاد جداشون کنیم
راستی عزیزم شکلات بهش نده یکی از عوامل بیش فعالی کودکانه
البته قصد دخالت ندارم .......
بوسسسسسسسسسسسس


سلام عزیزم
آره من که طاقتشو ندارم...آخه تا صبح هزار بار بوسش میکنم و ماساژش میدم تا بیدار شه و با هم بازی کنیم...
آره دکتر هم بهم گفته بود هم برای بیش فعالی و هم برای شیطنتش ولی آخه دلم نیامد بهش ندم اگه تو هم جای من بودی و اون صحنه رو میدیدی حتما بهش میدادی...ولی ببخشید مامانی دیگه نمیدم...
نازنین نرگس نفس مامان
19 خرداد 90 22:42
الهی به این دختر با محبتان لحظه چه حالی داشتیدختر نازمون زرنگتر از مامان جونشه الهی به این دخمل ناز


سلام عزیزم
آره ،خیلی ذوق زده شده بودم،آخه همش فکر میکردم متوجه نمیشه...
مامان فرشته
20 خرداد 90 3:02
سلام عزیز دلم
ای جونم قربون گاگا گفتنت بره خاله
وای خیلی سخته مریم جون آدم دلش نمی آد از خودش جداش کنه
برات بهترینها رو آرزو می کنم
بوسسسسسس


سلام گلم
آره من که طاقتشو نداشتم...
مرسی...
رهام
29 خرداد 90 10:37
سلام نی نی خی لی خوشکلی دارید خدا نگهش داره واستون ... خوشحال میشم به ما هم سری بزنید