عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

تو این چند روزه

1390/3/14 2:38
نویسنده : مریم
978 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نفس و زندگی منYah

                                                                                زیبا

تو این دو روزی که مهدیه اینجا بود میخواستم تراس رو تمیز کنم  که

 تو نمیذاشتی و همش دست منو میگرفتی و میگفتی دددددد منم که

خودم عاشق بیرون رفتنم ، تو رو با مهدیه حاضر میکردم و میرفتیم بیرون و برات

 بستنی میخریدم و تو هم تا میتونستی کثافت کاری میکردی و منم

میخندیدم...جوری شده بود که هر کی از کنارت رد میشد بهت میخندید

 ،آخه خودتم خوشحال بودی که داری میخوری و میریزی...بعدشم که میومدیم

 خونه ،قبل از اینکه بریم تو خونه میرفتیم حیاط و از سر تا پای جفتتونو خیس

میکردم و خودم بهتون میخندیدم بعدشم دوتائی تو حموم بودید

                                          زیبا     

پریشبم رفتیم خونه مامان علی ،مرجان سرویس تخت و کمدشو سفارش داده

 بود ، تختشم نوجوان سفارش داده بود و منم گفتم اشتباه کردی و فردا بزنگ و

 بگو عوضش کنن و اونم حرفمو گوش کرد...

دیشبم رفتیم خونه مامانی ،آخه من میخواستم برم آرایشگاه تا موهامو رنگ

کنم و تو رو پیش  بذارم...

امشبم خاله مامانی از مکه اومده بود وسالن گرفته بود و رفتیم ولی چشمت

روز بد نبینه ...ماشالا  ، پدر و مادر منو آوردی جلوی چشمم اینقدر که اذیت

کردی و نق نق کردی و بهونه گرفتی

                                             زیبا

الانم سینه ات خراب شده و هم سرفه میکنی و حالت تهوع داری  فردا

 میخوام ببرمت دکتر تا بهت دارو بده

                                            زیبا

الهی من قربونت بشم اینقدر منو اذیت نکن شیطون من      زیبا

               

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نازنین نرگس نفس مامان
14 خرداد 90 2:42
من عاشق بچه های شلوغ پلوغمافرین


سلام مامانی مهربون
یه خواهش دارم...
میشه آدرس خونتون رو بدی تا من یه روز درسا رو بفرستم اونجا،بعد ببینم بازم میگی بچه شلوغ دوست داری...
ههههههههههههه
مامان فرشته
14 خرداد 90 11:43
سلام مریم جونم خوبی ؟
ای جونم خاله قربون شلوغیاش
موهات مبارکه گلم

ای مریم جان
خواب کجا بود خواهر
از بیخوابی کله ام اندازه یه هندونه سنگینه


سلام عزیزم
مرسی بالاخره این طلسم شکسته شدوموفق شدم برم آرایشگاه...
فکر کردم تو هم مثل منی آخه من از دست درسا نمیتونم بیام و مجبورم شبها وقتی میخوابه تمام کارامو انجام بدم ایشالا گیسو جون می آد و خودت متوجه میشی...
مامان حسین
14 خرداد 90 12:44
سلام عزیزم
خاله مریض شدی .بمیرم...به حرف مامان
گوش کن تا مریض نشی.


سلام خاله جون
آره...
ولی خدا رو شکر خوب شد...
مامانی شیما وحدیث
14 خرداد 90 17:57
سلام خاله مریم .امیدوارم نی نی شیطون بلات زود زود خوب بشه .
بووووووووووووووووووووس


سلام مامان دوقلوهای گل
مرسی عزیزم...
نازنین نرگس نفس مامان
15 خرداد 90 0:22
قند عسل گل گل خاله منتظرتم مامان بیارتت خونه ماشما لینک شدید با محبت


سلام به خاله مهربون خودم
مرسی عزیزم...
مامان عسل
15 خرداد 90 13:32
حالش خوب شد؟ببوسینش


مرسی گلم...
مامان ماهان
17 خرداد 90 10:39
سلام عزیزم مریض شدی گلم
الهی زود زود خوب بشی
راستی من و شما همدردیم
ماهانم منو خیلی اذیت میکنه


سلام خاله جونی
آره ،ولی زود خوب شدم...
الهی برات بمیرم ،آخه بد دردی داریم...