عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

بیمارستان

1389/11/19 3:13
نویسنده : مریم
458 بازدید
اشتراک گذاری

درسا جونم هیچ وقت دلم نمیخواد اون روزها رو یادم بیارم ولی دلم میخواد همه چی رو برات بنویسم تا اگه یه روزی آلزایمر گرفتم حداقل خودت بتونی بخونی

چند روز بود که بیحال بودی بردمت دکتر گفت چیزی نیست بعد دیدم حالت بهتر که نشد هیچ بدتر هم شدی دوباره با بابایی بردیمت دکتر تا تو رو دید گفت باید بستری بشی گفت عفونت روده گرفتی نمیدونی چه حالی شدم من که خودم از یه آمپول سکته میکنم چطوری تو رو بستری کردم وبه دستت سرم زدن بماند۳ روز بستری شدی تازه بعد ۳ روز با مسئولیت خودم مرخصت کردم خیلی روزهای بدی بوددرست تو تاریخ ۱۸/۵/۸۹ بستری شدی الهی مامان قربونت بره خوشکلم تو دستت سرم بود همش میخواستی از دستت بکنی.دیگه کلافه شه بودی نمیدونی با چه ترفندهائی رو تخت نگه میداشتمت تمام اسباب بازی هاتو آورده بودم بیمارستان چون هر کدوم  رو که مینداختی زمین نمیتونستم برات بشورم چون کسی بیشم نبود. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)