عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

اولین سال تولد درسا

1389/11/23 4:27
نویسنده : مریم
917 بازدید
اشتراک گذاری



تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

۱۴/مهر/۱۳۸۹اولین سال تولدت
بود ۱ماه قبل از تولدت میخواستم یه تولد حسابی بگیرم همه کارا رو هم کردم کارت دعوت گرفتم فیلمبردار و آتلیه و...ولی یه دفعه منصرف شدم و یه تولد خودمونی گرفتم که مامانی من و کتی و علی و مامان بابائی با عموها و عمه مرجان بودن خوب هم شد که تولدت بزرگ نبود آخه اون روز تو اصلا نخوابیدی چون تو سقف لوازم تزئینی بودتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
 همش ذوق
میکردیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد و دست میزدی وقتی هم که مهمونها اومدن همش نق نق تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمیکردی وقت شام هم وقتی سفره رو چیدم عذرخواهی کردم وتو رو بردم تو اتاقت و باهات بازی کردم تا بقیه شام بخورن تازه واسه تولدت نذاشتم کسی بیاد کمکم کنه همه کارا رو خودم کردم برای همین تا ۱ هفته بعدش استراحت میکردم...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتازه اون شب کلی شیرین زبونی کردی و با من رقصیدی تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پرنیان
19 بهمن 89 9:26
سلام جناب قند عسل تولدت مبارک
جای شما خالی سفر بودم در ضمن من مامانی نیستم باباییم


وای ببخشبد بابائی...
سودابه
19 بهمن 89 10:23
سلام مریم جون .ببینم دختر گلم شما به اون همه مهمون که دعوت کردی میگی تولد خودمونی؟!!!!!!!!!!!!!دختر گلم همین امروز پاشو درسا جونت رو بزلر پیش یه ادم مطمئن و یه سینمایی/استخری چیزی برو /حد اقلش یه شام شب همراه همسرت .روز بعدش ببین چه شارژ بلند می شی .عزیزم.یادت نره برای سر پا موندن گاهی باید به خودت جایزه بدیم.امیدوارم حرفم رو جدی بگیری و نتیجه اش را ببینی و زود رو نرم بیای.دعات میکنم .قربونت سودابه.مامان بزرگ محمد متین
بابایی نسی
19 بهمن 89 12:05
سلام. مرسی مامان درسا جون از راهنماییتون.امروز میرم عطاری ببینم چیزی گیر میارم یا نه. دختر گلتونو ببوسید.این گلم از طرف نسی بدید بهش
مامان فرشته
19 بهمن 89 18:58
مریم جونم خسته نباشی گلم بوسسسسسسسسسس


مرسی عزیزم
سودابه
21 بهمن 89 19:17
سلام عزیزم لطفا همین الان به وب من سر بزنید ممنون میشم
انیس
24 بهمن 89 20:39
آخی خیلی نلزه ایشالا خدا حفظش کنه...