عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

درسا و کلی خبر

1391/6/16 22:12
نویسنده : مریم
1,686 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

دختر خوشگلم 

عزیزم http://up.patoghu.com/images/0p85dr164c9im4tc4huc.gif

بهترینم http://up.patoghu.com/images/vfvutd1xb2wlx0yyg86l.gif

ببخشید ، چند وقت نبودم و نتونستم برات پست جدید بذارم

تو این چند وقت حسابی با هم بیرون رفتیم و خوش گذروندیم ، بردمت

موزه هفت چنار ، خیلی خیلی بهت خوش گذشت ، اولش خیلی

تعجب کردی ، ولی بعدش از ذوق نمیدونستی چیکار کنی...

دو بار هم رفتیم شهرستان ، پیش عزیز و آقاجون

رفتیم عروسی دختر دوست مامانی (دختر بهناز)

رفتیم خانه کودک پارک ساعی

خلاصه که خیلی خیلی بهت خوش گذشته

و اماااااااااااااااااااا

دوباره پروژه مهد کودک 

بعد از تعطیلات اجلاس 91.6.12  یکشنبه ، بردمت مهد کودک سر خیابون

و ثبت نامت کردم ، روز اول یه ذره نشستم و بعد اومدم خونه ، روز دوم

یه کم گریه کردی ، روز سوم اینقدر گریه کردی ، زنگ زدن و گفتن بیا

درسا رو ببر خونه ، روز چهارم هم خدا رو شکر بهتر بودی ، امروزم

که پنج شنبه بود و تعطیل ، البته شما رو برای شیفت بعد از ظهر

با ناهار نوشتم ، ساعت 12.5 میری مهد تا ساعت 4 ، پنج شنبه

ها هم گفتن از 7.30.تا 12.5 میتونی بری ، که من امروز نبردمت

ziba

دیگه این که بگم یه عالمه از کارای تولدت رو کردم و یه عالمه دیگه مونده

تم تولدت رو مینی موس انتخاب کردم ، برای همین خیلی دارم میگردم

دنبال وسایلش.یعنی از اول تیر دارم میرم خرید ، ولی هنوز لباس

برات پیدا نکردم ، به هر کسی که میشناختم سفارش لباس

دادم ، ولی ....

برو ادامه مطلب ، چند تا عکس برات میذارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان تارا
17 شهریور 91 0:00
واااااااااااااااای عزیزم چه عکسات خوشگلن اول از همه تولدتو تبریک میگم اتفاقا منم تو تدارک تولد تارا هستم 24 مهر تولدشه ...ازم لباس پرنسسی خواسته حالاحالاها باید بدوم
باباي زهرا كوچولو
17 شهریور 91 9:12
مامان گیسوجون
17 شهریور 91 13:06
سلام عشقم خوبی؟ ای جانم چه جیگری شده تولدش هم پیشاپیش مبارککککککککککک خصوصی رو چک کن
مامان گیسوجون
17 شهریور 91 14:57
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 شهریور 91 8:56
ماشالله دخمل گلمون چه بزرگ شده. چه ژستایی گرفته.
سپیده
18 شهریور 91 11:02
www.koodakeman91.niniweblog.com سلام. با تشکر از رای شما
نایسل
18 شهریور 91 15:11
سلام عزیزم خوبی چه خبرا؟؟؟
آخی چه همه خبر داشتی تو چقدر عکسای دختر گلتتت خوشمل بودن پیشاپیش تولدشم مبارککک
ایشالا یه لباس خوشگل گیر میاری گلممم
بوسسسسسسسسسس


مامان ترانه
18 شهریور 91 15:42
خاله جون جون می شه زحمت بکشید به ترانه جون من رای بدید(شماره 15) قسمت نظرات .... ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php سایت
محمد فاضل
18 شهریور 91 22:59
توی یه بخش از مطالبت راجع به مهد نوشته بودی منم از مهر پسرم رو که واقعا مرغ خونگی شده میخوام بزارم مهد خدا خودش کمک کنه با این دردونه ها
r.memorial
19 شهریور 91 9:46
سلام خوبی ؟ چقدر این درسا ناناز شده ...
مامان زهره
19 شهریور 91 10:07
سلام محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين. اين هم نشاني: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
مامان گیسوجون
19 شهریور 91 19:46
خصوصی
مامان امیرعلی جیگر
20 شهریور 91 18:20
درسا منو داری میترسونیا.آخه منم میخوام امیرمو بزارم مهد. میترسم امیره منم نمونه تو مهد.و اذیت کنه. را سی عجب بامبوهایی دارینا.ماشالا بگم چشم نخورن
مامان امیرعلی جیگر
20 شهریور 91 18:21
تا تولدش که هنوز خیلی مونده.ایشالا همه وسایلو لباسارو میتونی جور کنی
مامانی شیما وحدیث
23 شهریور 91 23:20
سلام مامانی درساجون منم اولین باره حدیث وثبت نامش کردم مهد خداکنه بمونه چه عکسای ناز و قشنگی چه ژستای شیکی گرفته ازطرف من دوتا بوس آبدار ازش بگیر راستی معلومه حسابی حیوون دوسته ها پیش ماهم بیاید
عرفان خان
25 شهریور 91 0:19
سلام دوست جونم ... وبلاگ نازی داریا ... دست مامان نازت درد نکنه ... خودتم که از خوشگلی حرف نداری!!!!1 میای با هم دوست شیم ... پس لطفا لینکم کن و خبر بده تا لینکت کنم ... البته اگه مایلی با هم دوست شیما ؟؟؟؟؟؟
مامان درسا
26 شهریور 91 19:42
جیگر طلا درسا خوشگله روز بروز خوشگلتر از دیروز میشی هاااااااااااااااااااااااا عشق منی خانوم گل تولدتم پیشا پیش مبارک عزیزم
الهه مامان روشا جون
27 شهریور 91 20:52
آخی عزیزم درسا گلی میره مهد.چه خوب.ایشالا موفق باشی خانوم گل. تولدشم پیشاپیش مبارک.120 ساله بشی عزیزم
مامان تارا
28 شهریور 91 16:41
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری و به تمام خواسته های زندگیت برسی عرض تبریک به بهترین دختر دنیا روز ت مبارک درسایی خوشگلم
r.memorial
29 شهریور 91 11:00
سلام چه خبر ؟ یه سوال داشتم : درسا هنوز مهد میره ؟ گریه نمیکنه ؟ لج تو رو نمیگیره ؟
عسل خانوم
30 شهریور 91 15:56
درساااااااااااااااااااا به منم سر بزن باشه خاله جونم خسته شدما سر نزنی باهات قهر میکنم ولی من که دلم نمیاااد دوست دااااااارم یه عالمه
مامان درسا
30 شهریور 91 19:11
گل خانوم گلاب خانوم خوشگل خانوم عسل خانوم رووووووووووووووووووووووووزت مبارک
نایسل
31 شهریور 91 1:21
مهرانه مامان مهرسا
3 مهر 91 17:49
سلام عزيزم تولد درسا جون رو پيشاپيش تبريك ميگم و يه بوس گنده براي مامان مهربون كه اين قدر زحمت ميكشه
مامان گیسوجون
3 مهر 91 19:18
خصوصی داری