عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

علایق درسا جونی

1390/12/19 10:23
نویسنده : مریم
664 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم

                         

عشق من ، نزدیک عیده و مامان هنوز هیچ کاری نکرده...

من خیلی تنبلـــــــــــــــــم

میخوام بگم که از چه چیزهایی خوشت میاد


                                  

میوه : همه میوه ها رو میخوری ، ولی لیموشیرین و پرتقال

رو یه جور دیگه دوست داری

 

آبمیوه هم همه مدلشو میخوری ،ولی اگه ازت بپرسیم میگی آب هلو


خدا رو شکر همه جور غذائی هم دوست داری، اگه آبکی

باشه بهتره ولی املت رو یه جور دیگه میخوری

که همیشه من و علی تعجب میکنیم

 

 

 

 

 

پول رو خیلی دوست داری ،چون میندازی تو قلکت و خوشحال میشی

                                           

 

عاشق پسته هستی ،یه جوری ذوق میکنی که انگار تا حالا

نخوردی ، علی هم برات خریده و گذاشته تو خونه و هر

وقت که میاد خونه بهت میده،ولی داری بد میشی

آخه پسته رو که میبینی دیگه هیچی نمیخوری

عاشق کمک کردنی،مخصوصا تمیز کردن شیشه

با شیشه پاک کن و لباس پهن کردن

تو خوراکیها : چیپس ،لواشک ، مغز تخمه هندوانه ،بستنی

و آدامس رو خیلی دوست داری ولی اصلا کیک و

بیسکوئیت و... رو نمیخوری

نان خیلی دوست داری ، جوری که هر وقت میریم توخیابون به

جای اینکه بری تو سوپری ،میری تو صف نونوائی

                             

 

سیب زمینی سرخ کره خیلی خیلی دوست داری

خیلی هم مهربونی ، جوری که هر کدوم از اینها رو میخوای

بخوری ، منم باید حتما بخورم ، وگرنه گریه میکنی

روزی 100 بار لباس عوض میکنی و موهاتو شونه میکنی

و میگی اوجل (خوشکل) شدم

 

عاشق دارو هستی، همش میگی ملیض (مریض)بعد میری استامینوفن

و سرماخوردگی میاری و میخوای که بهت بدم بخوری

 

هویج هم خیلی دوست داری،روزی 2 - 3 تا میخوری

 

اصلا فست فود رو به عنوان غذا قبول نداری،اگه غذا ساندیچ

یا پیتزا داشته باشیم ، شما اصلا نمیخوری

                    

یه ماهی میشه به بابا علی گفتم دیگه نوشابه نخره،اونم

نمیگیره،فقط وقتی میریم مهمونی میخوریم،آخه

خیلی دوست داشتی و به جای آب

نوشابه میخوردی

  
کاکائو هم خیلی خیلی دوست داری



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نایسل
22 اسفند 90 12:56
آدرس بدین براتون میفرستم
عزیزز دلم قابلتو نداره عزیززز دلم


مرسی قربونت برم،لطف داری عزیزم
نایسل
22 اسفند 90 12:56
مرسی نظر لطفته چشای شما خوگله خوشگل میبینه
مامان ماهان
22 اسفند 90 15:43
به به چقدر خوش خوراک و خوش سلیقه اس
چه چیزای خوبی دوست داره نوش جونت عزیزم
برای نوشابه خوب کاری کردی ما هم اصلا نمیخریم خدایی ماهانم دوست نداره
به جاش براش دوغ بگیر ......
درسای نازم رو ببوس


مرسی نرگس جونی
درسا خیلی نوشابه دوست داره ، دوغ خیلی کم میخوره
مرسی...
مامان نیایش
22 اسفند 90 16:23
قربون اون علایقت دختری نوش جونت ایشالا سالم باشی


مرسی عزیزم...
مامانی درسا
23 اسفند 90 10:33
چهارشنبه سوری در پیش روی ماست همه بدبختی ها در پشت روزای خوش همه در پیش چه غوغا میکنه آتیش ! چهار شنبه سوری مبارک
محمد گیان
23 اسفند 90 13:14
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . . پیشاپیش عیدتان مبارک
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 اسفند 90 14:51
به به دخملمون همه چی رو دوست داره و خیلی خوب که فست فود دوست نداره آفرین دختر گلم.
سهیلا مامان درسا جون
23 اسفند 90 15:44
سلام خوشگلای من الهی قربون این دخمل خوشمزه بشم من که فست فود دوست نداره بجاش همه چیزای خوب و مفید و خوشمزه مثل پسته و املت و میوه و ... رو دوست داره قربون این دخملی ناناز بشم من که بجای رفتم تو سوپر مارکت و جاهای خوب خوب یه راست میره صف نانوایی آخه چقدر این دخمله ماهه خدای من حفظش کن
مامان امیرعلی
23 اسفند 90 17:16
وای عجب چیزای خوبی دوست داری.فقط نوشابه اش خوب نبود.منم دارم امیر و باباش رو ترک میدم راسی ایول که دارو دوست داری.خوشبحال مامانت
نایسل
23 اسفند 90 20:32
سلام میشه بیای این ادرس واسه دوستم یه ارزوی خوب کنی http://tavalod-mobarak.niniweblog.com/
مامانی فری
24 اسفند 90 11:03
آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو / ساده بودن های باران مال تو / آن خداوندی که دنیا آفرید ، تا ابد همراه و پشتیبان تو
مامانی شیما وحدیث
25 اسفند 90 1:08
به به چه عالی وخوب که غذای فست فودی رو دوست نداره امیدوارم که تا آخر همینجوری بمونه منم چندین وقته که نوشابه رو ازلیست نوشیدنیای تو خونه حذف کردم و بیشتر دوغ مصرف میکنیم خیلی خیلی ناز وگلی درسا جون بووووووووووووووس
مامانی درسا
26 اسفند 90 8:11
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو، روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»! دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
نی نی سارا
26 اسفند 90 12:50
سلام عزیزم خوبی؟چه خبرا؟من مزاحم دوباره برگشتما! عزیزم من یه فروشگاه صنایع دستی تو وبلاگم گذاشتم که خوشحال میشم حداقل بهمون سری بزنید و یه نگاهی به نمونه کارا بکنی دوست دارم نظرتو راجع به کارام بدونم
مامان امیرعلی
27 اسفند 90 0:02
خبر داری تو ایران یه بحث داغ تو بورسه ! . . نه بابا خوشه بندی رو نمیگم . . سرکاری چیه ! باور کن اینبار سرکاری نیست ! . . دوستت دارم کجا بود ! مگه دیوونه شدم ؟ . . سال نو مبارک ! … الان تنها خبر جدید همینه ! ! سال نوی خوبی داشته باشی !
مامان گیسو
27 اسفند 90 2:28
سلامممممممم عشقم خوبی؟ عزیزمن چطوره ؟ ماشاا... باشه به این خوشگل خانم خودم چشمم کف پاش ماشاا... چه خوش سلیقه هم هست خدا حفظش کنه دوستم بوسسسسسس
مامان نسترن
28 اسفند 90 18:05
بوی عیدی بوی سیب بوی کاغذ رنگی بوی ماهی دودی وسط سفره عید بوی یاس جانماز ترمه مادر بزرگ سال نو پیشاپیش برای شما خونواده کوچیک وصمیمی مبارک