عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

پست درسایی

1390/11/14 16:13
نویسنده : مریم
819 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

تا اومدم پای کامپیوتر،تو هم اومدی و منم گفتم بذار یه پست

خودت برای خودت بنویسی

اینم از اتفاقات امروز به روایت درسا جونی

الهی من قربونت برم ، عسلم

 

فععععععععععععععععععععععععکبکبکببببببببببش

ذذممممممممم/»؟»

ئئ

..طرثذزیزت هوذ.لادددددددددددددددد.ر

زط٠٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢٢

٢٥٢٢

لنننلنننننلننننننننننننلل لللببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب

ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب

ظبرغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

r.memorial
15 بهمن 90 10:56
عجب ... راست میگی درسا جون . من نمیدونستم .. حالت بهتر شد ؟


مه طلا جون متوجه شدی چی میگه؟
خب این بچه برای من آبرو نذاشته...همه رو لو داد
مونا (مامان النا)
15 بهمن 90 13:45
آفرین به درسای خوشگلم
چه خوشگل نوشتی خاله
مثل تعریف کردن النا
ما که چیزی نمیفهمیم اما همش گوش میکنیم


سلام مونا جون
از صبح تا شب فقط دارم از دست کاراش میخندم،منم زیاد متوجه نمیشم
فکر کنم باید با همدیگه درد و دل کنن...
مامان نیایش
15 بهمن 90 16:35
به به چه دخملی چه پستی آفرین ما شا الله عزیزم خدا رو شکر که حالت بهتر شده عسل


مرسی عزیزم...
پوشاک نوزادی کیانا
15 بهمن 90 23:26
مژده به مادران عزیز پوشاک نوزادی کیانا (صفر تا دو سال ) با مجموعه ایی بی نظیر از برندهای البسه خانگی (آشور-تاپ لاین - به آوران )جهت هر چه زیباتر ساختن کودکان دلبندتان برند bcc را نیز به خدمتتان عرضه می کند مقدم شما را در کرج - پاساژ آزادی - ط اول - پ 40 گرامی می داریم
مامانی شیما وحدیث
16 بهمن 90 2:16
درسا جون خیلی مطالب ارزشمندی نوشته بودی .کلی استفاده کردم .
مامانی تولد داریم بدو بیا


مرسی خاله جون،دیدی چی کارا کردم.
مامان ماهان
16 بهمن 90 13:14
به به چه پست خوشگلی آفرین عزیزم



مرسی خاله جونی...
مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 بهمن 90 15:57
الهی قربونت برم خاله جون. هیچکس تو این سن نتونسته وبلاگ بنویسه ولی شما تونستی. آفرین دخترم


مرسی خاله جونم...
سهیلا مامان درسا جون
17 بهمن 90 16:20
الهی قربونش برم با اون پست زیباش

چه کار خوبی کردی براش یادگاری می مونه

درسا جون خاله کلاسی چیزی نمیزاری بیایم یاد بگیریم احیانا ؟




چراسهیلا جون، کلاس خرابکاری میزاره .
برای همین چند خط کلید لب تابم داغون شد،حالا عکسشو میذارم...
مامانی
17 بهمن 90 21:12
سلام ممنون از اینکه به ما سر زدید شما هم لینک شدید
مامان حسین
18 بهمن 90 10:02
الهی خاله یه جوری بنویس ما هم سر در بیاریم

من بعدا میگم چی میگفت
محمد گیان
18 بهمن 90 12:53
سلاممممممممممممم خوبین درسا خوشگله چطوره
به به ماشالله چه پست زیبایی

مرسی خاله جون
سمیه : مامان مسیح مقدس
20 بهمن 90 11:45
سلام عزیزم....خوبی ؟ درسای نازنینمون خوبه ؟ به به چه پست تووووپی...عالی همه چیز رو روایت کرده... عزززززیزم
مامان نسترن
20 بهمن 90 13:56
به به چه ایده جالبی. خیلی قشنگ نوشتی عزیزم. دختر گل حالا خودت ترجمه کن ببینم چی نوشتی