عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

عکس

1390/8/10 1:51
نویسنده : مریم
1,502 بازدید
اشتراک گذاری

قلبعاشقتم عزیزمقلب

 

وااااااااااااااای ، چه انگوری میخوره درسا جونم

دالتون کوچولو وارد میشود

درسا و خواب

درسا و تاب بازی


٥/٨/٩٠ پنج شنبه

هنوز شوفاژ هارو روشن نکرده بودیم و تو هم به قول

خودت گک(یخ)کرده بودی

٧/٨/٩٠ شنبه

داشتیم میرفتیم خونه عزیز علی

آخه تولدش بود ، عزیز تولدت مبارک

بشقاب غذاتو گذاشتم جلوت و خودم رفتم سراغ کارام و یه دفعه اومدم دیدم

عروسکتو گذاشتی رو بالش و داری بهش تند تند غذا میدی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان گیسو
8 آبان 90 16:57
ماشاا... ماشاا... خیلی ناناز شده
قربونش برم
بوسسسسسس


مرسی خاله جونم


سحر مامان آراد
8 آبان 90 20:28
درسا جونم از همین حالا تمرین مادر بودن میکنه
جیگرتو عزیزم
بوسسسسسسسس
آره ، میبینی چی کار میکنه
مژگان مامان درسا
9 آبان 90 0:49
مریم جان ممنون که به من و درسا سر زدی عزیزم تو هم دختر خیلی گلی داری دوست دارم لینکت کنم البته با اجازه شما .بوس بوس


خواهش میکنم عزیزم
منم خوشحال میشم شما رو لینک کنم



مژگان جون میشه آدرس وبتو بهم بدی...
بابا محسن
9 آبان 90 8:13
سلام - چه دختر خوشگل و با نمکی - خدا بهتون ببخشه - تقریبا همسن و سال پرهام ولی از نوع خانومش خوشحالیم که ما را به جمع دوستانتون اضافه کردین - امیدواریم همیشه لبتون خندون و دلتون خوش و تنتون سالم و عاقبتتون بخیر باشه یکم دیر شده ولی تولد درسا جون را تبریک میگیم و براش آرزوی طول عمر سرشار از موفقیت داریم
شما هم با اجازه لینک شدید


سلام
مرسی ...
مژگان مامان درسا
9 آبان 90 10:45
سلام آدرس وبلاگ درسایم www://babymylove.come به نام درسا بهار زندگی هست .مرسی


مرسی مژگان جون
مامان سانی
10 آبان 90 15:15
سلام مریم جون ممنون که ادرس گذاشتین.وبتون قشنگه درساتونم معرکه اش منم با اجازه لینکتون نردم


سلام عزیزم
مرسی ،لطف داری
مامان درسا
10 آبان 90 21:22
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به اندازه تمام این چند روز
ما اومدیم البته چند روزی میشه منتها این کامپیوتر یه کوچولووووووووووووووووووووووووووووووووو ادا در آورد وقاطی غیبت ماشد
یه چیزی .....مریم جون...............روم نمیشه بگم ....................آخه...............بگم..............
باشه میگم...................نه ولش کن .............ناراحت نشید باشه میگم............
اینکه.........بالاخره یه روزی من این درسا نانازتونومیخورم....همین



منم سلاااااااااااااااام
وای ، فکر کردم چی شده ،ای مامان شیطون
مامان ماهان
13 آبان 90 16:24
درسا جونم خیلی خوشگل و با نمکی الهی که همیشه شاد باشی و گل لبخند رو لبات باشه عزیزم


مرسی عزیزم
مامان آريا
14 آبان 90 10:55
اي جانم قربون دخمل موفرفري و نانازم برم من ماماني براش اسفند دود كن


مرسی عزیزم،چشم