عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

بدخوابی های درسا

1390/8/7 13:47
نویسنده : مریم
1,121 بازدید
اشتراک گذاری

 


سلام جیگر طللا


عمر من ، زندگی من ، الهی من قربون اون قیافه ات بشم


نمیدونم چرا چند وقته که شبها خیلی بد میخوابی

 اول که عادت کردی روی پاهای من بخوابی

دوم اینکه بعد یک ساعت که روی پاهام تکونت دادم و برات لالائی خوندم تازه

بلند میشد و میگی آب ، بعدش میگی نون و بعدش من خودمو میزنم به خواب و

تو می آئی بالا سر من و هی میگی ایم   ایم (مریم) اگه جوابتو بدم که پرو

میشی و میری همه چراغها رو روشم میکنی و اگه جوابتو ندم میشینی بالای

سرم و اینقدر گریه میکنی که صدات میره تو مخم و مجبور میشم بهت بگم

بلـــــــه

 

امتحان کردم ، اگه بعد از ظهر بخوابی یا نخوابی هم هیچ تاثیری نداره ،عادت

کردی که شبها ساعت 1:5  یا 2 بخوابی و صبح ساعت 12:5 یا 1 بیدار شی

اگه صبح هم زود بیدارت کنم تا آخر شب بد اخلاقی و همش بهونه میگیری

واااااااای ، دیگه این یکی رو نمیتونم تحمل کنم.

 

منم همش صبح ها با تو میگیرم میخوابم و از همه کارام می افتم ، یعنی اگه

بیدار هم باشم نمیتونم کاری بکنم چون شما خوابید

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

r.memorial
7 آبان 90 16:49
سلام ، خیلی عجیب ولی دقیقا رهام هم همین طوریه !!! روی پا تکونش میدم ، بعد میگه آب ، بعد میگه گشنمه ، منم دلم میسوزه نصف شب میرم غذا گرم میکنم و تا میام بهش بدم دو تا قاشق میخوره بعد میگه سیرم !! فقط این کار رو میکنه که نخوابه ....
این موجودات کوچیک خیلی بلا هستن . و شدیدا ما رو گیر آوردن ...
خدا بهت صبر بده چون دقیقا رهام هم الآن چند وقته اینطوریه و به قول تو خواب بعد از ظهر هم هیچ تاثیری نداره ....واااای ی ی ی ... الآن که دارم این رو برات مینویسم خیلی خوابم میاد . دیشب تا ساعت 4 بیدار بودم !! I Love You

سلام عزیزم
میبینی ، بد بختی داریم ،اصلا نمیدونم چی کار باید بکنم
علی میگه ولش کن ، رو پاهات نذار فوقش نیم ساعت گریه میکنه و بعدش آروم میشه ولی من دلم نمیاد
نازنین نرگس نفس مامان
8 آبان 90 1:34
آخی چرا درسا شبا بد میخوابی
مامان جون یه سوال واقعا به خاطر درسا تا ساعت 12 ظهر میخوابی
حالا بی خیال


سلام مامان مهربون
با عرض شرمندگی ، بعضی از شبها که دیر میخوابه منم صبح باهاش میخوابم ولی تو روزهای عادی 9:5 یا 10 بیدار میشم
مامان ماهان
13 آبان 90 16:27
وااااااااااااااااای چرا دیر میخوابی عزیزم
درسا جونم مامانی خسته میشه دیگه دوست دارم گوله نمک


واااااااااااااای
جون خودم ،خیلی خسته ام میکنه برای خوابیدن
مامان ماهان
13 آبان 90 16:28
عزیزم یه سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برای جواب کامنتهات چه طوری این شکلکها رو میزاری


از این سایت دانلود کردم
www.sweetim.com