عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

دندون پزشكي

1390/5/31 4:45
نویسنده : مریم
1,695 بازدید
اشتراک گذاری

                   

سلام نفس من دنیای زیبا

زیبا

زندگي من دنیای زیباواقعا يه لحظه بدون تو نميتونم زندگي كنم دنیای زیبا

چند وقت بود كه احساس ميكردم دندونت داره خراب ميشه

براي همينم امروز بردمت دكتر تا دندوناتو نشون بدم...

شکلک های عروسک

اول كه وارد مطب شديم خيلي خوشت اومد چون بچه گانه درستش كرده بودن

 ،اما تا چشمت به دكتر افتاد با روپوش سفيدش ،شروع كردي به گريه كردن و

 آقاي دكتر هم به من گفت من بشينم روي صندلي و تو رو بغلم بگيرم تا

 دندوناتو ببينه و چشمت روز بد نبينه ، مطب رو گذاشتي رو سرت

خلاصه بعد از معاينه كردن گفت : شكلات و قند زياد ميخوره ؟شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآگفتم نه اصلا

  گفت پس حتما شير خشك ميخوره ...

زیبا 

حالا هم تازه داره خراب ميشه ولي چون خيلي كوچيكه و همكاري نميكنه ،

روزي سه بار مسواك و اگه خراب تر هم شد و مجبور شديم درستش كنيم بايد

 درسا رو بيهوش كنيم تا اذيت نشه و ما هم بتونيم كارمونو بكنيم شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ 

 ولي نميذارم به اونجا بكشه عزيزم نترس، قربونت برم من ، كوچولوي منشکلک های رمیــ ـنآ

موقع برگشتن هم برات يه پتوي خوشكل خريدم،مباركت باشه عسلم شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

 

                                          شکلک های عروسک

عاشقتم درسا جون شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ماهان
30 مرداد 90 8:36
عزیز دلم مسواک بزن تا مرواریدات خراب نشه
پتوی خوشگلت هم مبارکهههههههههههه


خاله جون مسواك هم ميزنه ولي نميدونم چرا
مرسي...
سحر
30 مرداد 90 12:15
ای جونم
مریم جون مراقب مرواریدای درسا جون باش
بوسسسسسس


چشم خاله جونم...
مامان درسا
30 مرداد 90 14:45
قربون اون دندونای فسقلیت آخه چرا خراب شده خوشگلم
مرسی مریم جون که منو آپ کردی خیلی خوشحالم که یه دوست مهربون مثل شما پیدا کردم منم آپتون میکنم مرسی از راهنمائیتون بابت ثانیه شمار..... ناراحت شدم که چرا از اول توی نی نی وبلاگ وب باز نکردم البته میتونم انتقال بدم ولی صبر ایوب میخواد وحوصله فولادی
قند عسلتو بدجور ببوس


سلام عزيزم
خواهش ميكنم ،شما هم درسا جونو ببوس
بابای زهرا کوچولو
30 مرداد 90 15:18



ديدي دندونام خراب شدن...
مامان نیایش
30 مرداد 90 18:08
سلام خانومی الهی بمیرم برا درسا جون تو رو خدا اذیتش نکن این دندونا که دائمی نیستن نیایش من هم دو تا دندون جلوش بالاش سیاه شده چون هم شکلات خیلی می خوره هم مسواک با خمیر دندون نمیزنه فقط بعضی وقتا با مسواک بازی می کنه تو دهنش


سلام گلم
آره ، وقتي اسم بيهوشي رو آورد خودمم ترسيدم...
آرمین
2 شهریور 90 6:56
سلام وبلاگ خوبی دارید لطفا از سایت ما هم دیدن کنید


سلام ،مرسي
حتما...
مامان گیسو
2 شهریور 90 21:09
سلام مریم جونم خوبی ؟
قربونش برم که دندونای نازش خراب شدن
پتوت هم مبارکه نفس خانمممممم
بوسسسسسسسس


سلام گلم
مرسي عزيزم...
r.memorial
3 شهریور 90 11:53
سلام درسا جون . آخه چرا دندونای خوشکلت خراب شده ؟ خیلی نگران شدم . مراقب خودتون باشین


به خاطر شير خشك كه شبها ميخوره...
خاله مهدیه
8 شهریور 90 21:57
خاله چرا اینقدر قند میخوری


نمیددونم...