عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

مامانی خیلی کلافه شده

1390/5/3 11:47
نویسنده : مریم
876 بازدید
اشتراک گذاری

        زیبا

سلام شکلات من     زیبا

درسا  ، چند روزه اینقدر بی حوصله شدم که نگو و نپرس ز

اول مرداد تولد مامان خودم بود

 

        .•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com خوردنی ها و نوشیدنی هامامانی تولدت مبارک

 

 رفتیم اونجا ولی اینقدر به علی غر زدم  زکه منو بیاره خونه آخه اصلا

 حوصله نداشتم ز تولد عمه مرجان هم همون روز بود

 

          .•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com خوردنی ها و نوشیدنی هاعمه مرجان تولدت مبارک

 

 ولی هنوز نرفتم تا کادوشو بهش بدم  ز از همون روز تا همین الان انگار

 تو گلوم یه بغض گنده هستش که دلم  میخواد بترکونمش ولی نمیترکه

زهمش غر میزنم و حوصله ندارم ،تا علی یه حرف رو برای بار دوم میخوادبزنه سرش جیغ   ز میکشم ،بیچاره علی هیچی بهم نمیگه 

 زولی همش میگم خوب میشم ولی تا الانم که ز میخوام برم با یه

 مشاور صحبت کنم ،شاید اون بفهمه مشکل من چیه ،خودم که نفهمیدم

دلم میخواد گریه کنم  ز خیلی خیلی خسته ام  ز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان نسترن
3 مرداد 90 17:51
خانومی . منم بعد از زایمان خیلی وقتا همین جور یهویی کسل میشم ودوست دارم بی دلیل به همسر بی چارم گیر بدم. عصبی شدم. بارها خواستم برم مشاور.اما اونم حوصله ندارم. می دونم همش به خاطر بچه داری وفشار کارای خونه و..ایناست دیگه
مامان ماهان
4 مرداد 90 0:33
تولد مامانت مبارک الهی 120 سال زنده باشه عزیزم
مامان ماهان
4 مرداد 90 0:35
دوست خوبم واقعا یک دنیا ممنونم که همیشه بهم سر میزنی و تو روزای سخت زندگیم دلداریم دادی با داشتن دوستای گلی مثل شما روحیه خودمو بدست آوردم ...... ممنونم .....................ممنونم
نازنین نرگس نفس مامان
4 مرداد 90 2:49
اشکال نداره خانم گل همیشه پیش میاد و البته واسه همه مقطعیه و گذرا ایشالا که زود رفع شه
r.memorial
4 مرداد 90 11:26
من متوجه شدم که الان یه مدت یه جوری شدی . میگم شاید زندگیت تکراری شده . چطوره یه مسافرت بری ؟ اصلا بیا شمال پیش ما


سلام عزيزم
مرسي ، لطف داري
دلم كه خيلي مسافرت ميخواد اما دلم نميخواد درسا رو ببرم آخه خيلي اذيت ميكنه از يه طرفم دلم نمياد تنهاش بذارم ❤❤❤❤❤
مامان نیایش
4 مرداد 90 22:16
عزیزم من الان وبلاگتون رو دیدم وبلاگ قشنگی داره این خوشگل ناز ایشالا سالم باشه ما شاءالله تپلیه واسه خودش
زدم به تخته نگران نباش 9 روز از نیایش من کوچیک تره ایشالا سالم باشه همیشه من کاملا درک میکنم چی میگی این حسو چند وقتی هست دارم ولی خب من تقریبا 50 روز پیش تنها برادرم رو که فقط 24 سالش بود از دست دادم دارم سعی میکنم به زندگی عادیم برگردم و همه تلاشمو برای شاد کردن دخترم و همسرم می کنم
خانومی قدر لحظه هات رو بدون قدر همه اطرافیانت رو همین الان بدون سعی کن تا وقتی زنده هستی و هستن از زندگی لذت ببری کلافگی و خستگی و نا امیدی همه احساس هایی که شیطان برای آدم میاره
ایشالا که همیشه شاد باشی
ببخش پر حرفی کردم حال خودم هم کم از تو نیست با این تفاوت که جرات ندارم تو وبلاگ نیایش چیزی بنویسم چون نمیخوام بعضی از آشناها چیزی بدونن
راستی لینک شدی خانومی با اجازه اگه دوست داشتی به ما هم سر بزن


سلام عزيزم
ممنون كه به ما سر زدي،تسليت ميگم بابت برادرتون واقعاناراحت شدم،ولي شماراست ميگيد بايد قدر لحظه هام رو بدونم
منم لينكتون كردم
مهرانه مامان مهرسا
9 مرداد 90 10:31
سلام عزيزم اميدوارم هر چه زودتر خوب بشي من فكر كنم اين آقايون هستند كه باعث ناراحتي هاي ما ميشن چون خانوما واقعاً روحيه حساسي دارن والبته اونها هم تقصير ندارن چون ما خانوما اونقدر توقع محبت داريم كه نگو و نپرس آقايون هم ماشاالله منبع محبتند تازه وقتي اوضامون به هم مي ريزه پاپيچمون ميشن كه چتونه نظرت چيه؟خودم هفته قبل اينطوري بودم اما الان بهترم

سلام عزيزم
آره ولي اين دفعه من خيلي علي رو اذيت كردم

مامان آروین
15 مرداد 90 14:45
سلام عزیزم براتون تلگراف زدم


سلام گلم
ديدم...
نانی
16 مرداد 90 0:32
این نیز بگذرد........ ایشااله همیشه شاد و خندون و سلامت باشین
مامان هوراد
16 مرداد 90 13:04
سلام به درسا جون و مامان گلش من هم دچار این حالت می شم به طوری که خوردم از دست خودم کلافه می شم به درسا نگاه کن انرژی می گیری یک زمانی را به خودت اختصاص بده شنا برو برقص یا هر کار دیگه ای که به روحیت می سازه می بوسمت
بابای زهرا کوچولو
17 مرداد 90 14:47
سلام.هرچی فکر کردمکه چی بگم.خیلی حرف میشه گفت ولی
مامان ال آی
18 مرداد 90 0:49
سلام عزیزم امیدوارم تا الان خوب شده باشی . راستش من هم بعضی وقت ها عصبی میشم اون هم اون موقع هستش که من نتونم به کارها و برنامه های خودم برسم .
مامان مريم
18 مرداد 90 16:08
سلام مريم جان درسا جون خوبه ممنون که به وبام سر ميزني .خيلي ممنون.اينا طبيعيه منم هنوز همينطورم .سعي کن هر روز وقتي از خواب بلند ميشي با خودت بگي امروز روز خوبيه...روز زيباييه. لبخند بزني.تو ايينه ار خودت تعريف کني.کارهايي که دلت ميخواد و دوست داري انجام بدي.کناب مطالعه کن .هر چي کتاب بخوني خوبه/.کتاب راز شاد زيستن.عاليه.من که اصلا حال درست حسابي نداشتم.يه بار رفتم مشاوره.اما تا خود ادم نخواد هيچي درست نميشه دکنر و مشاور الکي خدا به انسان اختيار داداه و خودتم فقط ميتوني به خودت کمک کني اهنگاي غمگين ممنوع.نماز و قران بهترين چيز براي ارامش انسانه.هر وقت اينطوري شدي صلوات بفرست و فکرت و مشغول کن.اميدوار م کمک کرده باشم.خواسني بازم صحبت ميکنيم.راستي وب امير حسينه و اپيدم بيا.
مامان ماهان
20 مرداد 90 0:11
سلااااام مریم جونم خوبی درسا جونم خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سمیه: مامان مسیح
20 مرداد 90 4:52
سلام مریم جون...حالت چطوره ؟ درسای نازم خوبه ؟ چی شده عیزم..چرا ناراحتی...چرا نمیایی آپ کنی...واسه چت هم که نمی یایی...! مریم جون....خوبی گلم ؟
مامان حسین
20 مرداد 90 18:54
سلام مریم جون خوبی کجایی چرا اپ نمی کنی؟؟
بابای زهرا کوچولو
21 مرداد 90 10:56
سلام.چند وقته نیستید
مامان ماهان
21 مرداد 90 22:12
در دفتر زندگيت براى سفيد ماندن صفحه ى غصه هايت هميشه دعا ميكنم
mahshid
23 مرداد 90 0:46
مریم جون عزیزم یه وقتایی زندگی سخت و تکراری میشه و ادم حوصلشو نداره این طبیعیه ولی گلم اجازه نده بهت غلبه کنه همیشه بهانه ایی واسه ی شاد بودن هست مراقب خودت باش عزیزم
مامان هوراد
26 مرداد 90 9:24
سلام عزیزم خوبی؟ بهتری؟ ازت خبری نیست نگرانتم
نازنین نرگس نفس مامان
28 مرداد 90 1:32
مامان درسا جون نگرانتونم حالتون خوب شد کجایی چرا آپ نمیکنی هر دفعه که میام میبینم که نیستی
مامان درسا
28 مرداد 90 16:55
سلام چه جالب منم مامان درسا هستم
ببخشید میتونم ازتون خواهش بکنم نحوه ایجاد کردن تاریخ وزمان تولد دخملی تونو که بالای صفحه وبلاگتون ایجاد کردین رو ازتون بپرسم
خیلی ممنونتون میشم اگه راهنمائیم کنید
بیصبرانه منتظرتون هستم
آخی این وروجک هامون هم همسن هستن
روی گل درساتونو ببوسید


سلام عزيزم
تو منوي كاربريت كه رفتي برو تو قسمت ني ني من و اونجا سن درسا جونو درست كن و بعدش تيك ني ني من رو بزن تا فعال بشه ، اگه ميشه آدرس وبتو به من بده خوشحال ميشم ...
مامان ال آی
29 مرداد 90 0:40
سلام عزیزم چرا خبری ازت نیست
مامان درسا
29 مرداد 90 18:17
سلام به روی ماهتون ای باباچرا آدرس وبلاگ ما نیست اینجا براتون میذارم من خیلی خوشحالم که شما تند تند آپ میکنید www.dorsakhanoom.blogfa.com