عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

عید

1389/12/3 5:19
نویسنده : مریم
459 بازدید
اشتراک گذاری

                       

سلام گوگولی منتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

  عیدت مبارک باشه

عزیز دلم یکشنبه بعد از ظهر رفتیم خونه مامانی اینا بعد شام خواستیم بیایم

 خونه مهدیه .خاله کتی و مامانی نذاشتن منم که برای شما لباس نیاورده بودم

 گفتم نمیمونم دیگه آخر سر بابا علی با عمو علی اومدن خونه و برای شما

لباس با قطره های آهن و مولتی ویتامینتو آوردن

شب ساعت ۱ خوابیدی منم با عمو علی و خاله کتی تا ساعت ۳فیلم میدیدیم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

                                                                                     تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

صبح هم شما رو گذاشتم پیش مامانی و با علی رفتم گلدون خریدم با یه سری

 لوازم تزئینی بعد که رسیدیم خونه ناهار خوردیم یه ذره استراحت کردیم و

 بابائی مهدی اومد آخه برای کار رفته بود قزوین

 یه ذره بازی کردی وهمگی با هم رفتیم بیرون اینقدر خوشحال شدم آخه تو

 کالسکه ات نشستی تو این مدت هر وقت میرفتیم بیرون تو بغلم بودی تو

 کالسکه گریه میکردی و نمیشستی ولی امروز مثل خانوما نشستی و فقط

 خوراکی خوردی تا برگشتیم خونه 

بعد شام  

اومدیم خونه خودمون سر راه کلی برات خوراکی  

 خریدم وای درسا الان

 تو یه سنی هستی که خیلی شیرینی  

 

                                                                           

اصلا میدونی همش میام پیشت تا حواست نباشه بغلت میکنم    اینقدر فشارت میدم که خودم دلم برات میسوزه     

ولی تو هیچی نمیگی الان که میخواستم بخوابونمت همش خودتو برام لوس

 میکردیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد


 و بوسم میکردی داشتم دیوونه میشدم دلم میخواست بغلت کنم و جیغ بکشم

 ولی علی خواب بود نمیشد...

                                           تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
3 اسفند 89 14:24
وای دختر همینه دیگه مدام ناز می کنه و خودشو لوس می کنه دل مامان و به خصوص باباشو می بره الهی خدا برات حفظش کنه بوسسسسسس


آره کشته منو با این کاراش بلا