عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

خیلی خوشحالم

1391/4/30 16:39
نویسنده : مریم
1,144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم воздушный шарик

خیلی خوشحالم ، میدونی چرا؟

به خاطر اینکه بابا علی رو حسابی انداختم تو خرج و رفتم مبل و فرش

خریدم درسا خیلی خیلی دوسشون دارم ، مخصوصا فرشها رو

هفته پیش هم رفتم کلی خرید برای خودم کردم

از لباس و پیراهن و ...قهقهه

البته این همه خرید ها جریان داره ، یه دعوا کردم با علی ، علی فکر میکرد حق با اونه ، ومنم که اصلا کم نیاوردم

و برای آشتی کردنم کلی شرط گذاشتم شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

دیگه برات بگم که مامانم هم دیروز اسباب کشی کرد و منم نرفتم

کمکش ، آخه اگه میرفتم تو نمیذاشتی کار کنم  ، منم شام

درست کردم و بردم اونجا

         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نایسل
30 تیر 91 20:12
اوهووووو مبارکه خوشگلممممممم
ای ول ......
راستی از بچه خودشش نمیاد دیگه
نه هنوز نرفتم هفته دیگه میرم


مرسی عزیزم
نایسل خانم
30 تیر 91 20:13
نایسل
31 تیر 91 18:49
تو چلا کسل شدی؟؟؟؟ خوشحال باش بابا
نایسل
31 تیر 91 18:49
تا ساعت 3 روزه بودم ام دیگه نشد تو وبم نوشته ام چی شد
مامان ماهان
1 مرداد 91 9:08
به به مبارکه حسابی خرید کردیااااااااااااااا به شادیها بپوشی گلممممممممممممم
r.memorial
2 مرداد 91 8:57
مبارکه . خوش به حالت ... من عاشق فرش و مبل هستم ... عکسشون و بذار ببینیم ...
مامانی درسا
2 مرداد 91 10:40
ای عزیز مبارکه ایشالا به سلامتی خوب عکساشو میذاشتی ..... توی این گرونی آق دادش رو به خرج انداختی ......
مونا
2 مرداد 91 18:00
سلام مریم جونم ... به به مبارکا باشه .. همیشه شاد باشی عزیزم .. در ضمن من به تو افتخار میکنم از اقایون کم نیار حالا با این همه وسیله خوشگل یه تولد توپم ایشالله بگیر بتــــــــرکون دیگه عزیزم ببخش که دیر جواب میدم منم یکم در گیر هماهنگ کردن گروهمونم به زودی سایتم افتتاح میشه .. خانومی اون ریسه 12000 - اون کله های آویز لوستر 10000- اون حلقه هم فروشش 30000 و اجاره اش 15000 اون صورت های میکی مینی هم گیفتای من بودن عزیزم که اگه بخوای براتون میگیریم باز البته اگه موجود باشه اون لیبل روی آیفون و باقیه چیز ها هم قیمت زیادی نداره رو پکیج بهت قیمت میدم و اصلی ترین چیز تولد هم ریسه هپی برد دی هست که 13000 و 16000 تومنی داره .. اونی که واسه شما عکسش رو فرستادم 13000 لباس مدل توتو 40000 تومن و پیراهن 48000 کارت دعوت و تشکر -حلقه دستمال - پاکت پاپ کورن - نی نوش - خلال تزیین روی غذا و ... هم موجوده همه رو به هر رنگی که بخواین براتون درست میکنیم و اینکه اگر تا 25 مرداد ماه سفارشتون رو ثبت کنید تخفیف دارین درسای گلت رو ببوس
مامان درسا
3 مرداد 91 17:25
مبارکتون باشه رفیق جون /شیر زن /کدبانو/
توخوشحالیتون شریکم بدجور


برسام
5 مرداد 91 17:55
مریم جون این وبلاگ بچه مصی تازه امروز من براش این وبو باز کردم بهش سر به بزنbarsamjoojoo.Niniweblog.com


الهه مامان روشا جون
6 مرداد 91 1:58
مبارکه مریم جون.ایشالا به سلامتی . دعوای کارساز بوده.ولی بد آموزی داره .میخوای کلمه ش شطرنجی کن. از فردا همه می افتیم رو دنده دعوا تا به مراد دلمون برسیم.
مامان نسترن
7 مرداد 91 11:10
خانومی توام مثل اینکه از اون مدلایی که با خرید روحیه شون عوض میشه. خوشبحالت


نایسل خانم
10 مرداد 91 16:44
مامان تارا
11 مرداد 91 23:43
به به مبارکتون باشه ایشالا به خوبی و خوشی تو فرصت مناسب عکس بذار سلیقه تو ببینیم آبجی جون
سامان مهدوي
15 مرداد 91 23:11
اهنگ هاي جديدوزيباي ايدين زماني تقديم به شما گلكم.
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 15:11
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره
مامان نسترن
30 شهریور 91 11:16
دخمل گل و خانوم.روزت مبارک. الهی همیشه پاک ومعصوم بمونی عین بچگیات