عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

این چند وقت

1391/3/28 3:14
نویسنده : مریم
861 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

سلام عشق من

ني ني شكلك

قربونت برم من که روز به روز بزرگتر میشی و منم دارم با دیدنت لذت میبرم

ني ني شكلك

بزار از از تعطیلات روز پدر برات بگم ، رفتیم پیش عزیز و آقاجون ، البته

روز پدر تهران بودیم ، چون جشن دعوت داشتیم ، بعد از اونم همین

طور، من و شما با همدیگه از صبح تا شب بازی و گردش و

پارک ، بستنی و ...

ني ني شكلك

به روز هم من و شما باهم رفتیم بهار تا برات لباس بخرم ، الهی

قربونت برم من ، لباسی رو که برات انتخاب کردم ، زیپش

خیلی سفت بود ، به فروشنده گفتم بیاد کمکم کنه

اونم تا اومد زیپ رو بکشه بالا ، زیپ به بدنت گیر

کرد و تو هم بغض کردی و خجالت کشیدی ،

بعد یه دفعه زدی زیر گریه ، کلی تو دلم به

فروشنده فحش دادم ، اونم هول شده

بود ، البته هیچی نشد ، فقط یه ذره

قرمز شد ،  اونم برای اینکه از دل

من در بیاره یه عالمه تخفیف داد

ني ني شكلك  

و اما 25 خرداد سال 1391 که عروسی ندا (دختر خاله من)بود ،

خیلی خیلی خوش گذشت ، البته شما خیلی بد اخلاق

بودی ، نمیدونم چرا ، از اول عروسی تا آخرش یا تو بغل

من بودی یا مامانم ، آخر شبم همین طور ، تا چراغها

خاموش میشد ، شما گریه میکردی ، پاتختی هم

خونه مامانم بود و من خیلی خوشحال بودم 

ني ني شكلك

این چند وقته خیلی جیگر شدی ، همش به من میگی دوتائی

  بلیم بیلون ، آخه خیلی اوش میگذره (دوتائی بریم بیرون

، آخه خیلی خوش میگذره)

ني ني شكلك

عاشق هندوانه و آب طالبی هستی ، خودتم تو درست

کردنش خیلی کمک میکنی

  

دیگه برات بگم که با علی اصلا نمیسازی و زودی دعواتون میشه

وقتی تلفن زنگ میزنه ، اول اجازه میگیری و بعد جواب میدی ، ولی

اینقدر خوشگل حرف میزنی که دلم میخواد بخورمت

ني ني شكلك

عکسهای عروسی رو تو پست بعدی میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی درسا
28 خرداد 91 9:37
الهی مامانی من یه بار اینجوری شدم خیلی درد داره بخدا ....... عزیزم خاله بمیره ..... ولی اشکال نداره لباس گیرت اومد دیگه ..... مبارکت باشه گلم .....


مرسی عزیزم...
مامان ماهان
31 خرداد 91 1:08
الهی خیلی دردت اومد لباست هم مبارکه عزیزمممممممممممم