عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

درسائی

1390/10/14 4:37
نویسنده : مریم
948 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام درسا جونم

  

امروز فروغ با عمو ایمان اومدن خونمون،بیچاره فروغ ،برام سوپ درست کرده

بود شکلک های ی آیناز البته برنج با جوجه هم گرفته بود تا من غذا درست نکنم و حداقل یه روز

استراحت کنم شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  تازه تمام ظرفها رو هم ایمان شست شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

 

برات بگم که خیلی خیلی عشق من شدی و شبها اگه دستم تو دستت

نباشه خوابت نمیبره

 

آب هلو خیلی دوست داری و همش میری در یخچال رو باز میکنی و آب هلو رو میاری تا من برات بریزم،جالب اینجاست که دو تا لیوان میاری و همش اصرار داری تا منم باهات بخورم و اگه نخورم باهام قهر میکنی

 

 عاشق این هستی که بری قایم بشی و منم پیدات نکنم

 

 بعد از ظهر ها با هم قایم موشک بازی میکنیم و شما هم اینقدر خوشکل چشم میزاری و ده ، بیست ، سی ،چهل میکنی

Glitter Gifs | http://www.ani-gifs.com/

 

تازگیها فیلت یاد هندستون کرده،میری پستونک عروسکتو برمیداری و میری پشت مبل یواشکی میخوریش البته خیلی کم اینکارو میکنی

عاشق این هستی که صدات کنم و بگم درسا بیا کمکم کن

جاروبرقی بکشی یا گردگیری کنی و با با دستگاه1 ،2، 3کار کنی یا آب پرتقال

بگیری

کرم زدن به روش درســــــــا جونــــــــــــی

اینجا دستش با فشفشه یه کم سوخته و داره گریه میکنه

 

flowers.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی
15 دی 90 20:33
چطوری عسلممممم عزیز مامان جور دیگه ای نمیتونستی کرم بزنی قربونت برم
مامانی
16 دی 90 23:21
عزیزم چرا جوابم را ندادی هنوز گوشم سوت میکشه


سلام مامانی
من واقعا شرمنده ام ، بابت کتک های درسا،بزرگ میشم خودم جبران میکنم
مامان نیایش
17 دی 90 9:31
سلام خوشگل خانوم ماشا الله خیلی شیطونی مثل نیایش من الهی خدا همتون رو حفظ کنه و همیشه سالم باشی راستی اگه اون جوری کرم بزنی که دو روزه همه کرم هات تموم میشه!!!!!!!!!
مامان نازی نرگس
17 دی 90 12:49
جیگریه واسه خودش این درساجون چه خوش سلیقه هم هست خودش هلو و عاشق آب هلو
مامان امیرعلی
18 دی 90 15:28
ای جاننننننننن.چه بانمک.وای چقدر کرم زده فکر کنم تا 1-2 سال دیگه لازم نباشه دیگه کرم بزنه
فاطمه خانوم
21 دی 90 13:52
سلام مریم خانومخیلی خیلی زیاد وبلاگت زیبا بود.آفرین


سلام عزیزم
مرســــــــــــــی
مامان ماهان
24 دی 90 15:14
این جوری که درسا کرم میزنه باید با کارخونه کرم سازی قرار داد ببندی فدااااااااااااااااااات بشم با این کارای خوشگل خوشگلت