عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

خاطرات قدیم محال یادم بره

1390/8/5 19:40
نویسنده : مریم
3,015 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عزیز دلم

دیشب داشتم به علی میگفتم ،اصلا باورم نمیشه که درسا دوسالشه

انگار همین دیروز بود که بی بی چک خریدی و فهمیدم که حامله ام

وااااااااااای ، چه روزهایی بود ، چقدر دلم میخواست زودتر ببینمت ، ببینم

شکل کی هستی؟ اصلا دختری یا پسر؟شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

سه ماهه بودم که رفتم سونوگرافی  تا ببینم جنسیتت چیه؟ دکتره میخندید

ولی بهم گفت 99درصد دختره من از روی استخون بندیش میگم ولی فعلا به

کسی چیزی نگو ، با مامانم بودم ، از دکتر که اومدیم بیرون از خوشحالی زنگ

زدیم به همه و همون جا به همه گفتیم که دختری آخه من عاشق دخترم

الانم خیلی باهات حال میکنم ، درسته که خیلی اذیت میکنی ، اما خیلی

بیرون رفتن و خرید کردن با تو رو دوست دارم

درسا عاشقتــــــــــــــــم00800000


الانم یاد قدیما افتادم با چند تا عکس از درسا کوچولو

 

٩٠/١/١ بیمارستان کودکان تهران

88/7/14 ساعت 7 صبح

داشتم میرفتم بیمارستان برای زایمان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نیایش
6 آبان 90 19:37
واقعا یادش بخیر دل منم برای اون روزا خیلی تنگ میشه همیشه ولی نمیدونم چرا دوست ندارم به عقب برگردم خدا خودش مراقب این کوچولوی نازت باشه


ولی من بدم نمیومد برای یه هفته میرفتم به اون روزها،چون درسا نی نی اولم بود فکر میکنم نتونستم اون جوری که میخواستم از دوران نوزادیش لذت ببرم
صوفیا
9 آبان 90 1:07
مریم جون دختره نازی دارین مخصوصا این عکسش خیلی نازو بامزست خدا حفظش کنه


مرسی گلم
مامان ماهان
13 آبان 90 16:22
وای دوست جونم چقدر خوشگلی
خیلی خوشحال شدم که عکست رو دیدم عزیزم الهی همیشه خوش باشین


مرسی عزیز دلم ،لطف داری
سروش
30 بهمن 92 18:09
سلام وبلاگت خیلی قشنگه به منم سر بزن ممنونم http://sorosh-zanboori.blogfa.com/ میبینمت راستی اینم وبلاگ عکسهای بابامه http://shahinshahr-th.blogfa.com/