عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

روز تولــــــــــــــــــــــــــــــد

1391/7/20 3:28
نویسنده : مریم
758 بازدید
اشتراک گذاری

 




سلام قند نبات من

عزيز من

تولدت مبارك زندگي من


                 Sweet Birthday

 

اول ببخشيد كه من اينقدر تنبلم كه دير اومدم آپ كنم

 

از روز تولدت بگم كه 70 تا مهمون داشتيم و روز 90/7/15 هم گرفتيم ،يعني روز

بعد تولدت چون كه چهلم حاج علي بود ،ساعت 4 بع بعد هم بود ،غذا هم الويه

با سوسيس بندري دادم  و ميوه هم خيار ، موز ، سيب ، نارنگي بود ، از یه

هفته قبل داشتم کارای تولدتو میکردم ،از سفارش کیک و خرید لباس بگیر تا

سفارش صندلی و کارای خونه ، خیلی خیلی خسته شدم ولی ارزششو

داشت ، روز قبل تولد همه کارا رو  کردم تا روز تولد خونه ساکت باشه و شما

راحت بخوابی تا تو تولدت بد اخلاقی نکنی، روز تولد تا ساعت 12 ظهر خوابیدی

 

 

 

تا کیک تولدتو آوردم از خوشحالی جیغ کشیدی و همش دست میردی و اومده

بودی و تا یواشکی انگشتتو بکنی تو کیک و. بخوریش و همشم میگفتی تول

دودا (تولد درسا)

  

خيلي خيلي خوش گذشت البته به شما بيشتر چون حسابي جولون داديد و

هر كاري كه دلت خواست هم كردي و تا يه نفر مي اومد برات كادو مي آ ورد

ميدويدي و كادو رو باز ميكردي و همش از خوشحالي جيغ ميكشيدي

 

ولي خيلي ناراحت شدم به خاطر اينكه كيك تولدت اون چيزي كه ميخواستم

نبود يهني هيچ شباهتي به اون كيكي كه من انتخاب كرده بودم نداشت ولي

در كل خيلي خيلي خوب بود


        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

r.memorial
1 آبان 90 18:14
من که توی سفارش کیک خیلی حساس هستم از کیک تولد درسا خیلی خوشم اومد . رنگ آمیزی کیک خیلی قشنگ بود .


آره عزیزم ، رنگ آمیزی خوب بود ، ولی کیک من 3 طبقه بود ،این همه رو یه طبقه زده بود ، تازه یه سری وسایل روی کیک بود که اونا رو هم نگذاشته بود و بعدش گفت تموم کرده بودم
فاطمه خانوم
13 بهمن 90 19:04
سلام همه عکساترو رختم تو کامپیوترمون