عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

عکسهای عشقم

1392/3/14 0:26
نویسنده : مریم
3,356 بازدید
اشتراک گذاری

اینم چند تا عکس جدید از دخملی بلا

سر سفره هفت سین

 

 

 

کادوی شما و بابا علی

 

اینم ساعت کیتی برای گل دختری

 

 

 

عاشق شیرینی نخودچی هستی ، عین خودمی

تا چشم ازت برمیداشتم اینجوری میکردی

 

 

 

اینجا ماسک خیار گذاشتی

نمیدونم از کی یاد گرفتی؟؟؟؟؟

 

 

 

الهی قربونت برم ، از مهد کودک اومده بودی

خسته ،خسته بودی

 

 

 

اینجا تو بیمارستان بودیم

نی نی ندا به دنیا اومده بود

رفته بودیم دیدنش

تو هم اون عروسک رو برای سام بودی

تا باهاش بازی کنه

 

 

الهی من قربون اون مدل خوابیدنت بشم

رو تخت خودت میخوابی ، اما تا علی میره سر کار

تو میای بغل من میخوابی

 

 

 

اینم از عکسهای نمایش عید نوروزتون

که از طرف مهد کودک بر پا شده بود

 

 

 

اینم پایان جشن ، درسا و محمد

تو محوطه دارن  خوراکیهاشونو میخورن

 

 

 

اینم بهترین هدیه ای که تا به امروز گرفته بودم

هدیه روز مادر از طرف درسا

اون گردنبند رو خودش با دستای کوچولوش درست کرده

و اون شال هم به سلیقه درسا جونی

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانی درسا
11 خرداد 92 3:50
ای جوونم نگاش کن حسابی بزرگ و خانم شذی گلم ..... مامانی به شما هم سلام میدم انشاالله که همیشه خوش باشین
حانیه
30 خرداد 92 1:01
سلام نینی خیلی خوشگی دارید امیدوارم لحظه های خوبی رو در کنار فرزند دلبند تون تجربه کنید
مامان درسا
1 تیر 92 16:49
مامان درسا
1 تیر 92 16:54
قربوووووووووووووووووووونه اون جوراب شلواری خوشگلت قربوووووووووووووووووووووونه اون ماسک گذاشتنت
مهسا مامان نورا
6 تیر 92 15:30
سلام دوست خوبم نورا در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده است لطفا کد 190رو به شماره 20008080200پیامک بزنید سپاسگذارم .منتظر رأیتونم خاله جونی
سارا مامان آرام
8 تیر 92 9:57
عزیزم ، چقدر خانم شده خیلی وقت بود ازش عکس ندیده بودم روی ماهش رو ببوس
مه طلا
13 تیر 92 9:41
درسا جونم توی این مدت چقدر خانم شدی !!
مهلا میر
17 تیر 92 13:31
سلام عزیزم مهلای من تو جشنواره نی نی ها شرکت کرده با رای تون خوشحالش کنین کد484 رو به 20008080200 بفرستید ممنون
بهار مامانه برسام
28 تیر 92 4:08
جونم عزیزم چه خوشگل خانمیه این پرنسس ناز هزارماشالله به این دخمل خوشمل انشالله همیشه تنش سالم و لبش خندون و دنیاش پر از زیبایی و خوشی باشه انشالله خوشبخت بشه
فاطمه قنبری
28 تیر 92 4:30
ماشالله خدا حفظش کنه
خاله کتی
7 مرداد 92 8:27
یعنی من قربووووووووووووونت برمممممممممم الهیییی نفس من