عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

آخرین پست سال 91

1391/12/30 2:07
نویسنده : مریم
1,910 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

 یا محول الحول و الاحوال

 حول حالنا الا احسن الحال


اي آنكه به تدبير تو گردد ايام


اي ديده و دل از تو دگرگون مادام


اي آنكه به دست توست احوال جهان


حكمي فرما كه گردد ايام به كام

 

لحظه تحویل سال ۱۳۹۲هجری شمسی


ساعت 14:31:56


روز چهارشنبه 30 اسفند 1391 هجری شمسی

 

 

سلام گل قشنگ زندگی من

الان که دارم رات این پست رو مینویسم ساعت 1:40 دقیقه شبه

سه شنبه وفردا ظهر عیده این آخرین پست سال 1391 هست

تو این سال خیلی اتفاقهای خوب و بد زیاد داشتیم ولی

کلا سال خوبی بود برام ایشالا سال جدید به تو

گل کوچولوم مبارک باشه

 شکلک میس هآنی


عزیز دلم برات عیدی یه بسته لوازم آرایشی بچه گونه خریدم و یه

ساعت مچی کیتیو یه بلوز و شلوار خونه ای ، برای بابا علی

هم یه ست حوله مردونه خریدم، کادو کردم براتون و فردا

بعد از سال تحویل بهتون میدم ، خدا رو شکر میکنم

که یه همسر فوق العاده خوب و یه دختر خوشگل

مامانی (البته بچه ننه) بهم داده


الهی قربونتون برم من

 

 

 

دوستون دارم هوااااااااااااااااااااارتا

 

 

برايت چه بخواهم ز خدا

بهتراز اينکه خودش پنجره باز اتاقت باشد

  عشق محتاج نگاهت باشد

خلق لبريز دعايت باشد  

ودلت تا به ابد وصل خدايي باشد

 که همين نزديکی است...

عیدت مبارک فرشته کوچولوی من

شکلک هآنی

 

شکلک های هانیراستی یه خبر دیگه نی نی ندا امروز 91/12/29 به دنیا اومدشکلک های هانی

شکلک های هانیپسره و قراره اسمش بشه سامیارشکلک های هانی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نسترن
5 فروردین 92 10:28
عزیز دوست داشتنی امیدوارم سال جدید رو خوب شروع کرده باشی و این چندروز بهت حسابی خوش گذشته باشه.
66
7 فروردین 92 20:53
سلام امروز یکی این پیامو برام فرستاد منم دارم به خواستش عمل میکنم پس بخونش. این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر یک معجزه باش.
مامانی درسا
9 فروردین 92 3:52
مامان مریم و درسا جونی خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
مامان آرینا
9 فروردین 92 12:00
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . . سال ۹۲ مبارک
سارا مامان آرام
11 فروردین 92 13:05
دوست نازنینم سالی سرشار از خوشبختی و موفقیت برایت آرزومندم ، سال نو مبارک
دايي علي جون
17 فروردین 92 16:20
سلام سلام شيطوليد؟؟ پيش ما ميايد؟؟؟آره كه ميايد چرا نياين اصلا بدو بدو با ني ني تون پاشين بياين...منتظرما!!! پس من ديگه نگران نباشم ميايد ديگه؟؟ بدويد ديگه...
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
18 فروردین 92 3:21
سلام مریم جون.سال نو مبارکککککککککککککک.امیدوارم سال 92 سالی توام با شادی و سلامتی و موفقیت براتون بشه. روی ماه خودت و درسا جونم رو میبوسم.
عرفان خان
3 اردیبهشت 92 8:37
سلام عزیزم ... وبلاگ نازی داری ... دست مامان خوبت هم درد نکنه با این همه حوصله و سلیقه میای با هم دوست بشیم ؟؟؟
مامان درسا
4 اردیبهشت 92 16:22
عزیزم شما هم مثل ما کم پیدا شدی چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟ خیلی دلم براتون تنگ شده
مامان شیدا
11 اردیبهشت 92 12:47
طلایی ترین روزها ارزانی نگاه مهربانت وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت روزت مبارک دوست خوبم