عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

درسا و پوشک

1391/8/13 10:54
نویسنده : مریم
2,228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من

اومدم یه خبری رو بهت بدم ، امروز شنبه 13 آبان 91 هست .

عید غدیر هستش

تو این چند روز که عمو مهدی به رحمت خدا رفته بود و من همش خونه

اونا بودم ، شما رو میذاشتم خونه مامانم و اصلا نبردمت و مامانم

هم خیلی زحمت کشید و شما رو از پوشک گرفت.

پنج شنبه 11 آبان اولین شبی بود که بدون پوشک خوابیدی ، خیلی

خیلی خوشحالی ، شب اول جاتو خیس نکردی ولی دیشب

جیش کردی ، اشکال نداره ، عادت میکنی عشق من

روی تشک تختت از این سفره های مجلسی انداختم و روش یه پتو

سفری تا اگه کثیف کردی خودتو ، تشکت خیس نشه .

الهی قربونت برم من ، الانم باید بریم خونه خاله بابا علی

چون عید اولشونه

فعلا بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

*مامان نرگس جون*
13 آبان 91 11:58
سلام وبلاگ قشنگی دارین به وبلاگ دخمل منم سر بزنید. مرررررررسی
مامانی شیما وحدیث
13 آبان 91 14:33
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت علی ابن ابی طالب والائمة المعصومین (علیهم السلام ) عید امامت وولایت برشما مبارک باد
سارا مامان آرام
14 آبان 91 8:31
اول اینکه خدا رحمت کنه اون عزیز تازه درگذشته رو و به شما صبر بده دوم هم بهت تبریک میگم بخاطر ترک پوشک درسا جون ، مرحله سختی رو پشت سر گذاشتین
سهیلا مامان درسا جون
16 آبان 91 12:33
پس یکی از پروژه های سخت زندگی تون به اتمام رسید مبارک باشه دست مامانی گلت هم درد نکنه که زحمت این کار عظیم رو کشیدن الهی همه کارا به خوبی پیش بره و هر روز یک قدم بزرگ پیشرفت کنه گل دختری عکساشم بزار دیگه مامانش
مامان تارا
16 آبان 91 19:00
آفرین درسایی بالاخره موفق شدی خوشگلم بوووووووووووووووس مامانی دیگه به ما سر نمی زنین؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
مامان ماهان
17 آبان 91 17:21
سلاااااااااااااااااااااااااااام خوبی خوشی عزیزم ملوسک من خوبه ببوسش موفقیت در پروژه بزرگ پوشک زدایی رو بهت تبریک میگم
مامان کوثری
21 آبان 91 23:21
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگذاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/
صدف
24 آبان 91 3:10
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید........
مامانی درسا
6 آذر 91 2:40
سلام مریم جان ..... درسا گلی خوبه کم پیداین دیر به دیر آپ میکنی عزیزم ..... انشاالله که خوبین ....
r.memorial
7 آذر 91 8:16
سلام کجایی؟ دیگه کم کم دارم نگران میشم .
roham
15 آذر 91 9:31
سلام الان 1 ماه که چیزی ننوشتی . نمیدونم باید نگران بشم ؟ یا رفتی مسافرت یا امیدوارم هرجا هستین سلامت باشین
roham
19 آذر 91 11:31
سلام خدا رو شکر که بالاخره یه خبری دادی . یه جورایی داشتم نگران میشدم .
مامان ال آی
25 آذر 91 14:39
سلام مامان درسا جون. خیلی وقت بود که نمیتونستم به وبلاگتون سر بزنم. تبریک میگم که درسا از پوشک راحت شده.
مامان شیدا
27 آذر 91 1:42
رویت به سرخی انار ..شبت به شیرینی هندوانه ..خنده ات مثه پسته ..و عمرت به بلندی یلدا.. عزیزم یلدا مبارک
مامانی درسا
5 دی 91 2:40
مریم جونم شما کجایین ؟؟؟؟؟/
نوشین مامان ایلیا
14 دی 91 9:16
بهت تبریک میگم عزیزم.از پوشک گرفتن بچه ها واقعا دغدغه بزرگیه