عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

تولد 3 سالگی درسااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

1391/7/21 0:08
نویسنده : مریم
6,046 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای زیبا

سلام عمر و نفس من   ziba

سلام خانوم من     ziba

عزیز دلم    ziba

تولدت مبارک عشقم ، چقدر این سال زود گذشت ،

چقدر دلم برای کوچیکیهات تنگ شده ، البته الانم

کوچیکی اما وقتی فیلم هاتو نگاه میکنم

بازم دلم تنگ میشهziba  

عشق من 14 مهر تولدت بود و جمعه افتاده بود ، اما من 5 شنبه

برات جشن تولد گرفتم

 

 


تم تولدت مینی موس بود و من از اول تیر 91 میرفتم برات خرید میکردم

تولدت عالی بود ، وقتی وسائل رو چیدم خیلی خوشحال شدم

خدا رو شکر همون جوری که میخواستم شده بود

خودتم این شکلی شده بودی

ziba   ziba   ziba   ziba   ziba   ziba   ziba   ziba   ziba 

80 تا مهمون داشتم و تمام مبل ها رو جمع کردم و گذاشتم خونه

همسایه روبه رویی و فرشها رو هم جمع کردم تا خیالم راحت

باشه ، خیلی هم خوب بود

 

البته از80 تا مهمون 30 تاشون نیامده بودن که این 30 تا همه فامیلای بابا

علی بودن ، حتی مامان علی با خواهرش نیومدن و ساعت 9 شب که

مهمونی تموم شده بود مامانش با خواهرش اومدن که منم

ولی تولدت همون جوری بود که میخواستم ، خدا رو شکر

دنیای زیبا

 750 تومن پول جمع کردی با یه عالمه کادوهای قشنگ

 ولی اصلا نذاشتی ازت عکس بگیرم و همش کار خودتو میکردی

 

زیبا

میوه هم سیب ، موز ، شلیل ، نارنگی ، خیار بود

شام هم سوسیس بندری ، الویه ، کیک مرغ و ژله و کرم کارامل

اینم از عکسها

 

 

این کارت دعوتت

 

خوش آمدگویی روی در ورودی زده بودم

فلش راهنما

 

برای همسایه های خوبمون

تزئینات خونه

 

 

 

 

خوراکیهای خوشمزه

 

 

 

 

بیسکویت های تولد درسا جونم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم کیک تولد عشقم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان گیسوجون
21 مهر 91 1:15
سلام عزیزم خوبی ؟ تولد درسای نازم مبارک ان شاا... 120 سالگیشو جشن بگیری مریم جونم همه چیزعالی بود معلومه خیلی زحمت کشیدی خسته نباشی تزئینات هم خیلی شیک و با سلیقه بود
r.memorial
22 مهر 91 10:40
سلام فوق العاده بود . عین این عکسهای خارجی که توی اینترنت هست ! پس عکس خودت چی شد؟ خیلی خیلی قشنگ بود . حسودیم شد ..
r.memorial
22 مهر 91 10:42
تولدت عزیزم پراز ستاره بارون پر از باد کنک و شوق ،پر از آینه و شمعدون الهی که همیشه واسه تبریک امروز بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون
سارا مامان آرام
22 مهر 91 10:57
به به چه تولد قشنگی ، چه مامان هنرمندی درسا جون تولدت مبارک ، همیشه شاد و خوشبخت باشی عزیزم
مامان درسا
22 مهر 91 17:19
واااااااااااااااااااااااااااااای اینجارو ببین چه خبره مامانی خوشگل مهربون چیکارکرده مریم جونم سنگ تموم گذاشتی واقعا دست وپنجت درد نکنه دخملی خوشگل ونانازی تولدت مبارک انشا... صد ساله شی مینی موس خانوم خوشگلم
مامان تارا
24 مهر 91 21:54
وری وری توپ / عالی بود /خیلللللللللللللی خوشگل بودن عکسها مخصوصا جیگر خاله درسایی بووووووووووووس
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 مهر 91 10:59
گل من تولدت با تاخیر مبارک.
مامانی درسا
28 مهر 91 1:45
الهی عزیزم تولدت مبارک مامان مریم دستت درد نکنه حسابی گل کاشتی ....
مامان شیدا
29 مهر 91 22:33
درسا جونم تولدت مبارک

خانمی خسته نباشی پزیرایی از این همه مهمان هنر زیادی میخواد در ضمن تزیینات خیلی قشنگ بود راستی متن کارت دعوت هم تک بود . ان شاالله جشن فارغ التحصیلی دانشگاه و عروسیش


سلام عزیزم
ممنونم ، میشه آدرس وبتو برام بذاری...
مامان تارا
30 مهر 91 20:48
سلام کجایین بابا ؟؟؟؟؟؟؟؟ دیگه دوسم نداری؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا به ما سر نمیزنین؟
نی نی ارشام و سارا
2 آبان 91 11:44
سلااااااااااا م م م خوبی عزیزم؟وااای چه تولد قشنگی به به به واقعا قشنگ گ گ بود تولد درسا جون مبارک ک ک ک ایشالله که همیشه به شادی باشه عزیزم
سهیلا مامان درسا جون
7 آبان 91 16:51
تولدت مبارک عزیز دلم وای چقدر من متولدین مهر رو دوست دارم چقدر من پاییز رو دوست دارم چقدر من حالم خوب میشه تو این فصل درسای قشنگم الهی به همه آرزوهای قشنگت برسی دست مامان و بابای گلت هم درد نکنه که اینهمه زحمت کشیدن و برات سنگ تموم گذاشتن واقعا خسته نباشی مریم جونم ببوس دختر قشنگم رو
♥ الهه مامان روشا جون♥
11 آبان 91 1:46
درسای عزیزم با کلی تاخیر تولدت رو تبریک میگم.همه چی فوق العاده بود. مریم جون خسته نباشی.واسه دخملی سنگ تموم گذاشتی.
ثمین
11 آذر 91 14:10
سلام با اجازتون از عکسای تولد درسا جون در ژورنال دنیای نفیس با اسم و لینک وبلاگتون استفاده کردم منتظر جشن ها و مراسم های بعدیتون هستم!
مامان شیدا
21 آذر 91 0:58
سلام آدرس ما هست http://sheida4380.niniweblog.com/ الینا فرشته کوچک خوشبختی اگه به ما سر بزنی خوشحال میشم
مامان ماهان
27 آذر 91 15:10
سلام گلم چه تولد با شکوهی چه دخمل نانازی چه کیک خوشگلی چه تزئیناتی چه خوراکیهای خوشمزه ای به به واقعا دستت درد نکنه عالی بود عزیزم الهی که همیشه خوش باشی تولد درسا خانم رو هم بهت تبریک میگم البته با تاخیر امیدوارم که منو ببخشی
nafi3
16 دی 91 11:36
خیییییییییییییییلییییییییی خوشگل و با سلیقست
سپیده از وبلاگ "کودک من"
11 فروردین 92 11:03
سلام مریم خانم. سال جدید مبارک. تولد درست جان با نام وبلاگتون در البوم ثبت شد
مریم مامان ویانا
18 مرداد 92 15:09
سلام عزیزم...ماشالله به این همه سلیقه. عزیزم من هرچی گشتم فایل های تولد پارسال ویانارو پیدا نکردم.احتمالا" توی لپ تاپ شوشو باشه.بازم میگردم اگه پیدا کردم برات ایمیل میکنم.راستی اگه هنوز تصمیم جدی واسه تم نگرفتی یه پیشنهاد دارم واست.من واسه تولد امسال ویانا تم دختر توت فرنگی را انتخاب کردم و همه فایلهاشو دارم.اگه خواستی بگو اونارو واست ایمیل کنم.یه نمونه اش را برات میفرستم تو ایمیلت.ببین و تصمیم بگیر.
مریم مامان ویانا
18 مرداد 92 15:11
ایمیلت را که برام نفرستادی عزیزم